duminică, 16 octombrie 2011

cele mai noi bancuri



-Draga, tu sper ca nu te-ai suparat ieri, cand am intrat seara in casa beat mort si cu o vanataie sub un ochi?
-Nu draga, de ce sa ma supar. Si cand ai intrat in casa, tu acea vanataie  inca nu o aveai....



Afis pe usa unui medic de familie:
”Nu beau bomboane si flori”



Doi comanda cate o bere. Unul specifica: 
-         Intr-o halba curata, va rog. 
Peste un timp vine ospatarul si intreaba: 
-     Cine a comandat intr-o halba curata?



Vine un lord batran acasa. Usa ii deschide majordomul casei: 
-         Ce faci, bosorogule, iarasi ai umbat cu toate paparudele prin coclauri? 
-         Nu, John, am fost sa-mi cumpar aparat auditiv...


Intra in salon un medic asistat de un nene cu toporul. 
(Medic) –Popescu, -amputare mana dreapta. 
Se aude un sunet: 
-     PAC
 -         Ionescu, -amputare mana stanga. 
-         PAC. 
-         Enescu, amputare piciorul stang. 
-         PAC. 
-          AM ZIS PICIOR!!! 
-         PAC. 
-         AM ZIS STANG!!! 
-         PAC.




- Bula, cum e noul tau profesor? 
- Ooo, habotnic rau. 
- Habotnic !? 
- Da. Cand ii spun lectia, el zice doar: „Doamne, Doamne!”




Un om beat mort, se leaga de cineva in fata blocului. 
-         Auzi, unde sta Vasile, stii? 
-         Pai, dar tu esti Vasile!!! 
-         Da, bai, stiu... Dar unde locuiesc?






 Sotia il gaseste pe sot la o berarie. 
El se supara: 
-         Asta-i totala lipsa de respect. De ce ai venit dupa mine tocmai aici? 
De ca nu ai incercat sa ma cauti, de exemplu, intr-o galerie de arta?







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu