luni, 23 mai 2011

intrebari "frecvente"

Avand tangente cu lumea meseriasilor si fiind uneori in cautare unei solutii sau abordari atipice pentru probleme care apar in domeniul mesteritului, adesea vizitez forumuri unde s-a intamplat sa gasesc tot felul de intrebari "capcana". Dorinta de a rezolva o problema dificila in "regie proprie" sau dorinta de a iesi cu ceva in evidenta duce uneori la niste abordari atat de haiose (pentru un profesionist) incat am luat decizia de a posta anumite anunturi (bineinteles "adaptate").

Am chemat o echipa de zugravi, care nu incape in lift. Ce e de facut?
Nedumerita

Cine a lucrat cu percutorul 15 ore continuu? Sa stiti ca am cumparat si eu unul. Va urma...
Un vecin cu putere de cumparare

Cum se vopseste corect cu trafaletul? Colo-incoace, colo-incoace? Sau colo-colo-colo si incoace-incoace-incoace?
Guru

Unde gasesc tapet cu model de caramida (am ramas fara caramida)?
Meserias_com

Am instalat o fantana artiziana in baie. Vecinii de sus se plang ca au podeaua plina de apa. Ce e de facut?
Artizanatus

Cum sa prepar corect cimentul in cada cu hidromasaj?
Cimentu De Jos

Cine renoveaza casa de 5 ani? Va ajutam sa o terminati.
Asociatia Constructiv

Si cea mai deprimanta ambianta poate fi inveselita cu cativa copii elegant pozitionati in locuri strategice.
LittleDesigner

Oferim gospodinelor adevarate acoperire cu faianta a podelei, peretilor, tavanului si a  mobilierului.
UniversalGresies

Montam hota de evacuare nu numai deasupra aragazului dar si a oaricarei alte surse de mirosuri puternice (vas de viceu, pantofar, sotz)
PurificTot

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu