duminică, 20 martie 2011

Dor de opera

Ador opera si nu am mai fost la un spectacol de ... mai bine nu zic, ca ma intristez. Pe 17 februarie trebuia sa ajung la "Tragedia lui Carmen", am luat biletele, numaram zilele ramase, dar in ziua spectacolului am zacut frumos in pat, doborat fiind de o gripa umana ( nu porcina, aviara...) Ma consolez, deocamdata, cu ce mai gasesc pe Net. Si descoper uneori piese foarte reusite, din care va ofer si voua, doua. Prima este opera mai moderna, Notre Dame de Paris si a doua - cea mai buna interpretare a unei arii auzita vreodata de mine ( dupa parerea mea, acest Mario del Monaco este cel mai mare tenor contemporan) Enjoy.
 
Notre Dame de Paris "Belle"



Mario del Monaco in opera lui Pagliacci "Vesti la Giubba"

5 comentarii:

Sonya spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
KOT spunea...

:) Este vorba de "Barbierul din Sevilla" lui Rossini, imi amintesc ca in aceasta piesa s-a pronuntat cuvantul "calomnia" de 100 de ori. Era corect sa fi numit opera asta "Calomnia si restu'" :))

Magda Vacariu spunea...

Mie nu imi place foarte mult opera, dar ma uit pe Mezzo (au opera saptamanal) cand este un specatacol mai neobisnuit. E interesant cum sunt interpretate unele opere clasice, cu decoruri si costume contemporane. E adevarat ca nu se compara cu un specatacol vazut pe scena, dar sunt specatacole pe care nu le-as vedea niciodata daca nu ar exista Mezzo.

Sonya spunea...

exact, "Barbierul din Sevilla" am ascultat toata ziua:)))

Christina Movitz spunea...

nici eu nu's o fana a operei,though asta mi-a placut

Trimiteți un comentariu